نوشته شده توسط : سیمین

هتل توریست آنتالیا

یکی از هتل های زیبا و مدرن آنتالیا هتل 4 ستاره  توریست است. هتل توریست آنتالیا دارای نمای زیبای رو به دریا می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مدرن با مکاناتی عالی نظیر سشوار, اینترنت, مینی بار, ال سی دی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل توریست آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا استخر روباز, ماساژ, سونا, حمام ترکی, زمین بازی, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ, اسب سواری و ... فراهم کرده تا آنها در زمان اوقات فراغت به آنجا بروند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای مختلف و خوشمزه و از ویژگی های خوب آن این است که مسافران هم می توانند در سالن غذا خوری و یا کنار استخر میل کنند. خدمات رستوران 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

استخر رو باز, اینترنت, ماساژ, سونا و حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی برای کودکان, اتاق های مخصوص برای معلولین, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ و اسب سواری, دوچرخه, سوئیت های مخصوص تازه عروسان و ... که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هیمروس آنتالیا

یکی از هتل های خوب 4 ستاره آنتالیا هتل هیمروس است. این هتل دارای ۸۵ اتاق زیبا برای مسافران تور آنتالیا دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. هتل هبمروسآنتالیا دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین تور آنتالیا به راحتی با وای فای ارتباط برقرار کنند این هتل باری مسافران تور آنتالیا باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی فراهم کرده است.رستوران هتل هیمروس آنتالیا در محوطه باز هتل می باشد.

 

 

 

هتل آدنیس آنتالیا

از شیک ترین و بهترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره آدنیس می باشد که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است. هتل آدنیسآنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن با سو ئیت هایی زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هر اتاق دارای امکانات عالی از جمله سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و...  با چشم اندازی زیبا که رو به دریا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا رستورانی با غذاهای متفاوت مانند سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیابا انتخاب هتل آدنیس آنتالیا می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), پینگ پنگ، بیلیارد مخصوص مسافران تور آنتالیا، پرتاب دارت, خدمات زیبایی آرایشگاه, رستوران با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی, اینترنت و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کایا پلازو می باشد که در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است.رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای محلی، ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ که هر کدام منوی مخصوصی دارد را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد. اتاق های این هتل راس مشرف به باغی زیبا و دل نشین قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و اتاق بازی برای کودکان تور آنتالیا محیا کرده است و همچنین هتل کایا پلازو آنتالیا برای شادی مسافران خود استخر روباز و سر پوشیده فراهم کرده است.

امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا: 

سالن زیبایی برای مسافران تور آنتالیا، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه, فاکس، کپی، بابری، خدمات اتوکشی و خشک شویی, صرافی, رستوران, کافی شاپ, استخر, اتاق بازی برای کودکان و ... که این هتل در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آسپندوس آنتالیا 

آسپندوس آنتالیا که به آمفي تئاتر  معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا بنا شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان ساخته شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تئاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان گردشگران تور آنتالیا جلب توجه مي کند و اکثر گردشگران تور آنتالیا  از این منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

  جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آسپندوس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوارستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر بلک آنتالیا

اين ساحل مجلل و زمين گلف از کوه هاي تاروس تا ساحل زيباي بلک و در 36 کيلومتري غرب آنتاليا قرار گرفته است.در اين منطقه به دليل وجود جنگل هاي کاج وساحل ماسه اي صنعت توريسم رواج زيادي دارد . اين شهر ديدني مسافت کوتاهی با مکان هاي تاريخي همچون آسپندوس و پرگه دارد.هتل هاي متعدد 4 و 5 ستاره مدرن و شیک تاسیس شده اندو زمين هاي گلف بسياري در اين منطقه وجود دارد.آموزش تنيس در مدرسه بين المللي تنيس ،تماشاي بيش از 100 گونه پرنده در نزديکي آبشار کورسونا و لذت بردن از ورزش هاي آبي جزئي از جذابيت هاي شهر بلک هستند.



بلک در ساحل آک دنيز و در 30 کيلومتري شهر آنتاليا واقع شده است.فاصله بلک از پارک ملي کورشونلو  20کيلومتر مي باشد.جمعيت بلک 9,781 نفر مي باشد.راه رسيدن به منطقه بلک بسيار آسان و بهترين راه آن از شهر آنتاليا مي باشد.امروزه در منطقه بلک 47 هتل ومرکز گردشگري وگلف 5 ستاره وجود دارد. تعدد تختهاي منطقه بلک در مجموع بالغ بر 45,000 تخت مي باشد. 10 عدد زمين گلف با تمامي امکانات در عالي ترين سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. 2 زمين گلف در بهترين سطح ممکن نيز در حال سرمايه گزاري و ساخت مي باشند.بعد از اتمام اين دو مرکز تعداد تختهاي منطقه بلک به 47,500 تخت خواهد رسيد.در بلک  50زمين فوتبال، 200 زمين تنيس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه اي تور آنتالیا مي باشد.در آنجا سالنهاي کنفرانس زيادي باتمامي امکانات لازم براي برگزاري انواع جلسات و گردهمائي ها وهر نوع جشن و عروسي محيا مي باشد.مسئولين منطقه بلک به توريسم زيبائي و سلامتي نيز اهميت فراواني قائل شده اند و نتيجه اين تفکر جذب سرمايه گذاران اين نوع توريسم با احداث زيرساختهاي توريسم سلامتي و زيبائي در منطقه بلک اين نقطه از ترکيه را بهترين مکان براي توريسم زيبائي و سلامتي مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توريستي آنتالیا نمي باشد در عين حال جاذبه هاي فراوان طبيعي اين منطقه زبانزد خاص و عام مي باشد.در بلک 574 گونه گياهي تاکنون شناسائي شده است. 29 گونه گياهي موجود در بلکتنهادر ترکيه و 1 گونه گياهي دردنيا فقط در بلک يافت مي شود.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این جاذبه دیدنی لذت ببرند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر بلک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کسیک مناره آنتالیا
 کسیک مناره از دیدنی های آنتالیا ست و این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور است در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره آن ، و به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ آنتالیا ترکیه که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود .کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می شود.  زمانیکه  امپراتور ها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او  دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به محسوب می شد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از مناطق تاریخی لذت ببرند.

 

آکوالند آنتالیا

آکوالند در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی خاص خود را دارد. سرسره های آبی و استخرهای عظیمی در این منطقه دایر شده که تمام گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن ها استفاده کنند. زمانی که اجرای موسیقی زنده در این مکان باشد صفای محیط دو چندان می شود. البته نمایشگران این منطقه دلفین ها هستند که می توانید در زمان خاص نمایش آن ها در این منطقه حضور پیدا کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ای سی گرین پالاس آنتالیا در منطقه Kundu که با انبوه درختان نخل زیبا احاطه شده و در کنار ساحل دلچسب دریای مدیترانه واقع شده است این هتل ۵ ستاره و لوکس از موقعیت بسیارخوب جغرافیایی برخوردار می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 امکانات هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا:

هتل ای سی گرین پالاس دارای اتاق های مجلل و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. اتاق ها در اندازه های متفاوت و با رنگ هایی گرم و دلچسب طراحی و تزئین شده است . اتاق هایی بزرگ با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، ارائه خبرنامه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل ای سی گرین پالاس می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برای خوردن ناهار و شام سری به رستوران هتل ای سی گرین پالاس زده و از غذاهای بی نظیر و فوق العاده آن لذت ببرید.همچنین در بار موجود در هتل می توانید انواع نوشیدنی را امتحان کنید.

کارکنان این هتل ۵ ستاره شبانه روز آماده پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان محترم تور آنتالیا می باشند تا رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامتشان جلب نماید. مهمانانتور آنتالیا می توانند از امکاناتی نظیر ماساژ و حمام ترکی در مرکز آب گرم استفاده نمایند، کودکان نیز می توانند با سرسره بازی آبی، بازی و شرکت در باشگاه کودکان سرگرم شوند. تمام میهمانان تور آنتالیا از ساحل و ورزشهای متعدد آبی آن لذت خواهند برد. تماشای نمایش در آمفی تئاتر به میهمانان توصیه می شود.از فعالیت های ورزشی هتل ای سی گرین پالاس می توان به تنیس ،مرکز بدنسازی ،بیلیارد ، پینگ پنگ ، کوه نوردی ، موج سواری ، کانو ، بولینگ ، اسکواش و مینی گلف اشاره کرد.هتل خدمات دیگری از جمله خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، فکس و کپی و مرکز تجارت به مهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

اين هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان تور آنتالیادر محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور آنتالیا، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پينگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا ( Belek Beach Resort ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا در کنار ساحل واقع شده است. این هتل یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود و توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید.

امکانات هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

 

 

هتل 5 ستاره آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 500 اتاق دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد. این هتل تور آنتالیا در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.

_آدورا_گلف_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدورا_گلف_آنتالیا_1.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_2.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_3.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ... برای میهمانان تور آنتالیا فراهم آمده است

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در سواحل نیلگون کنیالتی واقع شده است. تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و چشم انداز دریا از تراس می باشد. هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان تور آنتالیا سرو میکند، همچنین 9 تریا با نوشیدنی های متنوع دارد . از دیگر امتیازات هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و شهر قدیمی آنتالیا اشاره نمود.

امکانات هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا :

 امکانات تفریحی , زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازی های کامپیوتری , کاریوکی , استخر سر پوشیده , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , غواصی , امکانات ورزشی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , دوچرخه سواری , کرایه دوچرخه , موج سواری , کانو , ماهیگیری , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا و سوغات , بسته های نهار , کرایه ماشین بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط و ...

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوارستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.هتل لارا فالکن در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد ، دارای یک ساحل اختصاصی ، استخر و باغ می باشد که نمایی به سمت دریای مدیترانه دارند. منطقه تاریخی Kaleci آنتالیا فقط 4.8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 16.9 کیلومتری آن است.

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

 هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند.از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

غار کارائين آنتالیا

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. غار کارائين از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد. گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این غار باستانی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.


آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

-هیمروس1.jpg

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

امکانات هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید.

-هیمروس2.jpg

 

-هیمروس3.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 


هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هتل دلفین دیوا پرمیر می باشد که یکی از هتل های قدیمیآنتالیا می باشد البته بنای آن نو ساز و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از جمله غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیک برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ, باشگاه بدنسازی, رستوران غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی, اینترنت وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور آنتالیا و .... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار دارد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت پر سرعت که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکانات عالی و اتاق های مجهز می باشد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر به یادمانی به جای بگذارند.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي،گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات برای مسافران تور آنتالیا، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري،کلوپ با DJ و...

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه مجهز می باشد. این هتل در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

 

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس میهمانان تور آنتالیا است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق برای میهمانان تور آنتالیا می باشد .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کسیک مناره آنتالیا :

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می کنند. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد شد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره مسجد، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور شد.این مناره از دیدنی های تور آنتالیا می باشد و به معنای  مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده می شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود ، می باشد. هنگامیکه امپراتور  دریا در سال 130  بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد.  امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوارهای آن را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود.   برای بازدید از این مکان های دیدنی با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید.

 

 

_مناره_آنتالیا.jpg

 

 مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن سیزدهم در مركز شهر آنتالیابنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . از ديگر مناطق ديدني در تور آنتالیا مي توان به دو مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن شانزدهم ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن هجدهم بنا شده است ميباشد. اين مساجد از لحاظ كاشيكاري در نوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله – Iskele قرار دارد كه مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برج هيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است از جمله نقاط ديگر ديدني در تور آنتالیا  است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا  به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا  را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

 

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_4.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره فالز اوزکایماک آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی احداث شده است. این هتل 13 طبقه در مجموع 400 اتاق و 22 سوئيت دارد. شهر آنتاليا در 1 كليومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل حدودا 14 كليومتر است. هتل فالز 200 متر تا لب دریا فاصله دارد. ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي در 50 متری هتل قرار دارد.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل فالز اوزکایماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان و ... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_5.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_2.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافرتور آنتالیا نوروز 95، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 


هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل پنج ستارههیل ساید سو آنتالیا  بسیار شیک و زیبا می باشد .این هتل در ساحل کنیالتی قرار دارد و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد و در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است قرار دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میشود.

-هیل-ساید-سو1.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت ی بار این سرویس های خواب تعویض می شود,اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل خدمات می دهندوجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی…..سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیل-ساید-سو3.jpg

-هیل-ساید-سو4.jpg

-هیل-ساید-سو5.jpg

-هیل-ساید-سو6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 95 و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیادر 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 95را به خود جذب میکند.

 

-ریکسوس-لارس-انتالیا2.jpg

 

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-ریکسوس-لارس-آنتالیا5.jpg

 

-ریکسوس-لارس-آنتالیا3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل 3 ستاره ساحلی کریستال آنتالیا در یکی از شهرهای زیبای ترکیه است. این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل کریستال آنتالیا:

هتل ساحلی کریستال دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  و منحصر به فرد تزئین شده است. اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهز می باشد. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 95پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان تور آنتالیا نوروز 95می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند.

از جمله خدمات هتل ساحلی کریستال می توان به ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خشکشویی ، دستگاههای خودکار فروش نوشابه ، سرویس اتو شلوار ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، منوهای رژیمی وکرایه اتومبیل اشاره کرد.

 

 

 

 


هتل پامیرا آنتالیا

هتل 3 ستاره پامیرا آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیارعالی برخوردار می باشد .این هتل زیبا و ساحلی تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پامیرا در ۲۵ دقیقه ای فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است که مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب کند .

امکانات هتل پامیرا آنتالیا:

این هتل ۳ ستاره دارای اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد. اتاق ها از تمامی امکانات رفاهی شامل دکوراسیون مدرن ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD ، مینی تریا ، حمام اختصاصی مجهز و لوکس و سشوار برخوردار می باشند. رستوران هتل نیز در فضای باز و دلفریبی قراردارد و درآن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می شود.میهمانان تور آنتالیا می توانند از نوشیدنی های استوایی خوشمزه در تریا سالن بیلیارد لذت ببرند.

علاوه بر نظافت شبانه روزی اتاق ها ، جابجایی رایگان میهمانان تور آنتالیا نوروز 95به سواحل مورد نظر اطراف ؛ پارکینگ اختصاصی نیز جزو خدمات ارائه شده هتل پامیرا می باشد. سرویس رایگان اینترنت نیز در تمامی اتاقها و در اماکن عمومی هتل از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین هتل دارای استخر روباز بزرگ می باشد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 95می توانند در استخر روباز هتل پامیرا ، به آبتنی بپردازند. از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

TITANICBEACH.jpg

مجلل ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۲۷ کیلومتری هتل برای رفت و آمد راحت مسافران تور آنتالیا نوروز 95 قرار دارد. این هتل 9 طبقه در مجموع 580 اتاق مجلل برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 دارد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد..

TITANICBEACH1.jpg

TITANICBEACH2.jpg

TITANICBEACH3.jpg

امکانات هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت وایرلس، بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ، تهویه‌ی مطبوع، جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپرمارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

 

هتل پورت نیچر آنتالیا

پورت نیچر3

شیک ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره پورت نیچر می باشد که در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک احداث شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق های شیک برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تشکیل شده است. هتل پورت نیچر حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 

پورت نیچر

پورت نیچر1

پورت نیچر2

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و...

پورت نیچر4

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

-خرید-کالیسی-آنتالیا1.jpg

 

بازار آنتالیا

بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید . با تور آنتالیا می توانید از خرید در بازار آنتالیا لذت ببرید.

 

markt_ayt.jpg

 

-آنتالیا-بازار.jpg

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر در تور آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . از امکانات این هتل که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می کند می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف آن از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .  این هتل تور آنتالیا همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه رستوران ، کافی شاپ و ... 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند رینگ آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا نوروز 95را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانانتور آنتالیا پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg


هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف رابرای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه را در بر خواهد داشت .

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا زمستان 94 است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید (Şıhlar) . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

2رودخانه_ماناوگات_آنتالیا.jpg

 


شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

2.jpg

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 در برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها و هر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

_بلک.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل اورنج کانتی آخرین بازسازیش در سال 2014 صورت گرفته است.

1هتل-اورنج-کانتی-آنتالیا.gif

-اورنج-کانتی-آنتالیا-1.gif

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...را نام برد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-اورنج-کانتی-استانبول-2.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-3.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-5.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-4.gif

 


هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللیآنتالیا در فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری هتل قرار دارند که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

1هتل_ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

_ورا_کلاب_آنتالیا_5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور استانبول نوروز95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرتو بلو آنتالیا

_بلو.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل پرتو بلو است که در سال 2002 در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند در کمتر از 8 دقیقه به مرکز تفریحی آنتالیا بروند که نزدیک به این هتل است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر است. 

_بلو2.jpg

_بلو1.jpg

امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری و...

 

_بلو3.jpg 

 

_بلو4.jpg

 

 

 

هتل پالاس آنتالیا

.jpg

یکی از مجلل ترین هتل های  5 ستاره آنتالیا هتل مردان پالاس می باشد که در سال 2009 میلای و در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق مجهز تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000 قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند به آنجا بروند. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

3.jpg

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل) مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

5.jpg

4.jpg

 

 

 

هتل باتونت آنتالیا

1.jpg

یکی از هتل های خوب آنتالیا 4 ستاره باتونت گاردن است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در مجموع از 175 اتاق لوکس تشکیل شده است. هتل در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکیفاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد. در تور آنتالیا نوروز 95 می توانید بهترین و راحت ترین سفر خود را تجربه کنید.

2.jpg

.jpg

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و...

4.jpg

3.jpg

 

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا :

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میریزد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا، گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده دیگر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه در نظر گرفته شده است.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کیلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه است. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

_ماناوگات_آنتالیا.jpg

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

 

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که شما گردشگران تور آنتالیا وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا در سواحل شهر لارا بنا شده است.  این هتل در مجموع از 240 اتاق تشکیل شده است. هتل با مناطق تاریخی و مکان های توریستی شهر از جمله شهر باستانی کالئی تنها 700  متر فاصله دارد. موزه و آثار باستانی شهر آنتالیا در فاصله 800 متری هتل واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل تور آنتالیا حدود 10 کیلومتر می باشد.

 

_رامادا_پلازا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،تهویه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، کرایه دوچرخه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_رامادا_پلازا_آنتالیا_4.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_5.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_2.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل تور آنتالیا در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و… . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg


هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و… . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg


هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Batont Garden Resort Hotel

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا Antalya Batont Garden Hotel در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

-باتونت-گاردن-آنتالیا.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و…

-باتونت-گاردن-آنتالیا-1.gif

-باتونت-گاردن-آنتالیا-2.gif

-باتونت-گاردن-آنتالیا-3.gif

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا آبان 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Orange County Hotel

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا Antalya Orange County Hotel در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل اورنج کانتی آخرین بازسازیش در سال 2014 صورت گرفته است.

-اورنج-کانتی-آنتالیا.gif

-اورنج-کانتی-آنتالیا-1.gif

سایر امکانات و عکس های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و…

-اورنج-کانتی-استانبول-2.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-5.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-4.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-3.gif


هتل پرتو بلو آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Porto Bello Hotel

هتل 5 ستاره پرتو بلو آنتالیا Antalya Porto Bello Hotel در سال 2002 میلادیدر ساحل کنیالت یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های بیدلر بنا شده است.این هتل در 9 طبقه و دارای 346 اتاق و سوییت آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشد. مرکز تفریحی آنتالیا در 8 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 22 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 2011 بازسازی شده است.

-پرتو-بلو-آنتالیا.gif

-پرتو-بلو-آنتالیا-1.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، سالن بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه،استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان،اتاق بازی های کامپیوتری و…

 

-پرتو-بلو-آنتالیا-2.gif

 

-پرتو-بلو-آنتالیا-3.gif

 

-پرتو-بلو-آنتالیا-4.gif

 

-پرتو-بلو-آنتالیا-5.gif


هتل پورت نیچر آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Port Nature Hotel

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا Antalya Port Nature Hotel در سال 2014 میلادی و در زمینی به مساحت 50.000 هزار متر مربع در  منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.هتل در 6 طبقه و در مجموع از 612 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل حدود 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و 90 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 5 رستوران این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند و این هتل یکی از هتل های نوساز آنتالیا می باشد.

-پورت-نیچر-آنتالیا.gif

امکانات و تصاویر هتل پورت نیچر آنتالیا:

رستوران بین المللی،مرکز تناسب اندام، استخر،پارک آبي،فروشگاه،طلافروشي،بوتيک،پزشک،رنت کار، اسپا،جکوزي،سونا،اینترنت بی سیم رایگان،تهویه مطبوع،حمام سنتی ترکی و بخار،انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت،ايروبيک،تنيس،بسکتبال،گاو صندوق،صندوق امانات و…

-پورت-نیچر-آنتالیا-1.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-2.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-3.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-4.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-5.gif

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا آبان 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللیآنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30کیلومتر تا این هتل تور آنتالیا فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

_الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_الدار_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_2.jpeg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا  در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکزشهر آنتالیا 11 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_5.jpg 

امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی برای میهمانان تور آنتالیا ، اسکواش، بیلیارد، پینگ پنگ، زمین گلف، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال، اتاق بازی، کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان، محل نگهداری از کودکان، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس و گپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_میراکل_ریزورت_آنتالیا.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل 40 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 می باشد. 

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه برای مسافران تور آنتالیا پاییز 94 ، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا :

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما گردشگران تور آنتالیا را بر آورده میکند.

_ام_ام_مایگروس_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

 

هتل 4 ستاره لارا پارک آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق تشکیل شده است. هتل لارا پارك 8 كليومتر از فرودگاه آنتاليا و 12 كیلومتر از مركز شهر آنتاليا فاصله دارد. این هتل با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل تور آنتالیا همچنین از یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی نیز برخوردار می باشد.

 _لارا_پارک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل لارا پارک آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، اتو کشی، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر سرباز، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لارا_پارک_آنتالیا_3.jpg

 

_لارا_پارک_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل تور آنتالیا مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور آنتالیا ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_5.JPG

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربعدر منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تور آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه برای مسافران تور آنتالیا ، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_2.JPG

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_3.jpg

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا.JPG

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا مهر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

 مطالب مرتبط :

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

ساحل نور آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قشنگترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 این شهر که در 18 کیلومتری آنتالیا واقع شده است از شهر های مهم و قدیمی آنتالیا به شمار می رود .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این شهر در سال 1500 میلادی محل اقامت هیتیت ها بوده است . تاتر شهرداری که در این منطقه قرار دارد دارای برجستگی هایی می باشد که این برجستگی ها را می توان در استادیوم حومه شهر نیز دید .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

منطقه پرج آنتالیا

منطقه پرج آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .همچنین جاده درخت کاری شده این منطقه با زمین سنگفرش شده زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده علاوه بر آن این منطقه دارای بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که از دیدنی های این منطقه به شمار می رود و نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 را به خود جلب کرده است .

 منطقه پرج آنتالیا

 منطقه پرج آنتالیا

مطالب مرتبط :

منطقه پرج آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه پرج آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قشنگترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

این خانه که در منطقه آلانیا واقع شده است در سه طبقه بنا شده و یکی از خانه های سنتی آلانیا می باشد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این خانه از سنگ و چوب ساخته شده بر روی یک سطح متقارن قرار دارد و تمام اتاق های آن به نشیمن مرکزی منتهی می شوند . تاریخ ساخت این خانه به درستی مشخص نیست و پس از بازسازی در سال 1987 به عنوان خانه و موزه آتاتورک معرفی شده . در سال 1935 که آتاتورک به آلانیا آمده بود در این مکان برای مدتی استراحت کرد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .در طبقه اول این خانه تصویر ها و تعدادی از وسایل شخصی آتاتورک قرار دارد و در طبقه دوم با مبلمان اشیای سنتی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 از این موزه دیدن می کنند .

مطالب مرتبط :

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

حمام روميها آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: خانه و موزه آتاتورک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قشنگترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا فروردین 94 خالی از لطف نیست .

 مطالب مرتبط :

برج هیدیرلیک آنتالیا

اولیمپوس آنتالیا

موزه آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: برج هیدیرلیک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قشنگترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد